Użytkowe produkty z logo firmy, które rozdawane są np. w trakcie eventów biznesowych, konferencji czy szkoleń stanowią świetny nośnik reklamy zewnętrznej. Każdy ich użytkownik staje się osobą promującą daną markę wszędzie tam, gdzie z takim przedmiotem się pojawi. Zobacz, na jakie wyroby warto stawiać!

Przydatne gadżety reklamowe

Najważniejsze jest, by gadżety reklamowe były przydatne. Tylko wtedy ich posiadacze będą z nich korzystać na co dzień, a tym samym staną się „nośnikami” treści marketingowej. Użyteczność jest zatem podstawą.

Gadżety dla firm zgodne z identyfikacją wizualną marki

Wszystkie artykuły reklamowe muszą być również spójne z identyfikacją wizualną danej marki, nie mogą odbiegać od związanej z nią kolorystyki czy motywów graficznych. Chodzi o to, by gadżety dla firm stanowiły dopełnienie dotychczasowej promocji, a nie korzystały z nowej oprawy, co mogłoby wprowadzać konsumentów w błąd.

Co wybrać?

Świetnie sprawdzają się gadżety z własnym nadrukiem, z których można korzystać w różnych miejscach. Dobrze swoją funkcję pełnią np. klasyczne długopisy, które są potrzebne w szkole, na uczelni, w miejscu zatrudnienia, urzędach czy placówkach pocztowych.

Dużo osób jeździ rowerem i biega, dlatego warto zamówić butelki sportowe na wodę. Modna jest też ekologia, więc trafionym pomysłem są bawełniane torby na zakupy. Posiłki w pracy je każdy, można więc wybrać lunchboxy.

Stawiaj na użyteczność!

Pomysłów na to, jaki przedmiot promujący firmę wybrać, jest naprawdę wiele. Ważne, by kierować się użytecznością przedmiotu i zastanowić się, który artykuł będzie stosowany w miejscu, gdzie pojawia się dużo osób i postawić na niego.

Gadżety reklamowe Previous post Najlepsze gadżety reklamowe
Markowe torebki Next post Torebki damskie, duże i małe – musisz je mieć w swojej garderobie